Opona Continental 385/55R22.5 ECOREGIONAL HS3 160K [05125760000]
Śpiesz się, oferta kończy się za: |
Producent | Continental |
Typ pojazdu | Ciężarowe |
Sezon | Wielosezonowe |
Szerokość | 385 |
Profil | 55 |
Średnica | 22.5 |
Index nośności | 160 = |
Index prędkości | K = 110 km/h |
Hamowanie na mokrym | B |
Opór toczenia | C |
Hałas zewnętrzny | 71 dB |
Kod EPREL | 481890 |
Oś pojazdu | PROWADZĄCA (Oś prowadząca) |
Oznaczenie 3PMSF | Tak |
Oznaczenie M+S | Tak |
PR | 20 |
Rok Produkcji (DOT) | 2024/2023 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | 05125760000 |
Kod EAN: | 4019238035742 |
Gwarancja: | 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Continental 385/55R22.5 ECOREGIONAL HS3 160K
Lepsze osiągi i lepsze spalanie - Nowa opona Conti EcoRegional. Zaprojektowana z myślą o zmniejszeniu zużycia paliwa i emisji CO₂.
- Mniejsze opory toczenia to efekt zastosowania nowej technologii Conti Diamond. Conti Diamond to specjalny proces produkcyjny, który zapewnia redukcję zużycia paliwa i emisji CO2.
- Poprawiona konstrukcja bieżnika oraz lamele kieszeniowe o pełnej głębokości zapewniają doskonałą przyczepność i równomierne zużycie na drogach regionalnych.
- Wysokie przebiegi osiągane są dzięki zrównoważonej formule mieszanki.
- Nowy układ rowków w typie „W” umożliwia równomierne rozłożenie sił podczas zakrętów, zmniejszając naprężenie opony i wydłużając jej żywotność.
Technologia Conti Diamond: nowy proces produkcji opon, który zapewnia niskie opory toczenia.
Z myślą o obniżeniu oporów toczenia w oponach Conti EcoRegional HS3, zastosowaliśmy technologię Conti Diamond.
Ta technologia, której zastosowanie, podobnie jak powstanie diamentu, wymaga czasu.
Na czym polega technologia Conti Diamond?
Opony na oś kierowaną są wulkanizowane w stosunkowo niskich temperaturach, co po prostu trwa dłużej. Dzięki temu, składniki mieszanki mają więcej czasu na połączenie się ze sobą. Tak powstaje skuteczniejsze, trwałe związanie.
- Nowa technologia Conti Diamond: polimery i cząstki węgla mają więcej czasu na połączenie się ze sobą i skuteczniejsze, trwałe związanie.
- Niższa temperatura wulkanizacji - mniejsze opory toczenia, zużycie paliwa i emisja zanieczyszczeń.
Nowy wzór bieżnika - doskonałe osiągi na drogach regionalnych.
- Nowy układ rowków w typie „W” w strefie barkowej zmniejsza ryzyko pękania w rowku, na skutek sił działających na oponę (dotyczy opon w rozmiarze 315/70 R 22.5 i 385/55 R 22.5).
- Udoskonalony wzór bieżnika zapewnia lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni, równomierne zużycie i duży przebieg.
- Lamele kieszeniowe o pełnej głębokości na połowie szerokości żebra minimalizują nierównomierne zużycie i poprawiają odprowadzanie wody. To zapewnia lepsze osiągi na mokrej drodze.
O producencie Continental
Co trzeci nowo wyprodukowany samochód wyjeżdża z salonu na poziomach Contnental. Continental na pierwszy montaż dostarcza opony takim koncernom jak: Volkswagen, BMW, Audi, Alfa Romeo, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mercedes, Porsche, Polestar, Tesla, Volvo, Rolls-Royce, Renault, Hyundai.
Firma Continental powstał w Hanover w 1871 roku jako spółka akcyjna "Continental-Caoutchouc- und Gutta-Percha Compagnie". Produkcja w głównej fabryce w Hanover obejmowała miękkie wyroby gumowe, gumowane tkaniny i solidne opony do wózków i rowerów.
Producenci wchodzący w skład Grupy Bridgestone: Barum, Semperit, Uniroyal, Viking, General Tire, Matador.
Dzisiaj Continental jest jednym z pięciu największych dostawców motoryzacyjnych na świecie. Jako dostawca układów hamulcowych, systemów i komponentów do układów napędowych i podwozi, oprzyrządowania, rozwiązań informacyjno-rozrywkowych, elektroniki pojazdowej, opon i elastomerów technicznych, Continental przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa jazdy i globalnej ochrony klimatu. Continental jest także kompetentnym partnerem w komunikacji sieciowej w samochodach.
Continental nie skupia się wyłącznie na produkcji opon do samochodów osobowych. Jest także wiodącym dostawcą ogumienia do pojazdów ciężarowych, użytkowych i autobusów. W ostatnich latach koncern konsekwentnie rozwija się w kierunku inteligentnych technologii dla transportu. Opracowuje zaawansowane rozwiązania wspierające automatyzację i autonomizację jazdy. Opony przyszłości według Continental mają być w pełni zintegrowane z systemami samochodu – mają nie tylko sygnalizować ewentualne spadki ciśnienia czy usterki, ale także przesyłać do systemu istotne informacje, m.in. dotyczące stanu i rodzaju nawierzchni.
Warunki gwarancji
Gwarancja: | 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej |
---|---|
Karta gwarancyjna: | Continental - karta_gwarancyjna_continental_uniroyal_semperit_barum.pdf [2016-10-12 09:54, 536576kB] |
Produkty podobne do Opona Continental 385/55R22.5 ECOREGIONAL HS3 160K
- Klasa premium
- Gwarancja 2 lata
Bridgestone
RWS1
385/55R22.5 160 K B | C | B 73dB NACZEPA
- Klasa premium
- Gwarancja 10 lat
Michelin
X MULTI T2
385/55R22.5 160 K B | B | A 70dB NACZEPA TL
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat
GoodYear
FUELMAX S END
385/55R22.5 160 K | | dB PROWADZĄCA
- Klasa premium
- Gwarancja 10 lat
Michelin
X LINE ENERGY T
385/55R22.5 160 K A | B | A 70dB NACZEPA TL
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej
Continental
EcoPlus HS3 +
385/55R22.5 160 K B | B | A 71dB PROWADZĄCA 20PR
- Klasa premium
- Gwarancja 10 lat
Michelin
X LINE ENERGY F
385/55R22.5 160 K A | B | A 70dB PROWADZĄCA TL
- Klasa premium
- Gwarancja 10 lat
Michelin
X MULTI F
385/55R22.5 160 K B | B | B 72dB PROWADZĄCA TL
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej
Continental
HDU1
385/55R22.5 160 K C | C | A 69dB NACZEPA 20PR