Śpiesz się, oferta kończy się za:
Opona Continental HD5 HYBRID 315/70R22.5 154L
Producent | Continental |
---|---|
Typ pojazdu | Ciężarowe |
Sezon | Wielosezonowe |
Szerokość | 315 |
Profil | 70 |
Średnica | 22.5 |
Index nośności | 154 = |
Index prędkości | L = 120 km/h |
Oś pojazdu | UNIWERSALNA (Uniwersalne) |
Rok Produkcji (DOT) | MIX (nie starsze niż 24 miesiące od daty produkcji) / 2022 |
Kod producenta (SAP) | 05224440000 |
Opona Continental HD5 HYBRID 315/70R22.5 154L
Co trzeci nowo wyprodukowany samochód wyjeżdża z salonu na poziomach Contnental. Continental na pierwszy montaż dostarcza opony takim koncernom jak: Volkswagen, BMW, Audi, Alfa Romeo, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mercedes, Porsche, Polestar, Tesla, Volvo, Rolls-Royce, Renault, Hyundai.
Firma Continental powstał w Hanover w 1871 roku jako spółka akcyjna "Continental-Caoutchouc- und Gutta-Percha Compagnie". Produkcja w głównej fabryce w Hanover obejmowała miękkie wyroby gumowe, gumowane tkaniny i solidne opony do wózków i rowerów.
Producenci wchodzący w skład Grupy Bridgestone: Barum, Semperit, Uniroyal, Viking, General Tire, Matador.
Dzisiaj Continental jest jednym z pięciu największych dostawców motoryzacyjnych na świecie. Jako dostawca układów hamulcowych, systemów i komponentów do układów napędowych i podwozi, oprzyrządowania, rozwiązań informacyjno-rozrywkowych, elektroniki pojazdowej, opon i elastomerów technicznych, Continental przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa jazdy i globalnej ochrony klimatu. Continental jest także kompetentnym partnerem w komunikacji sieciowej w samochodach.
Continental nie skupia się wyłącznie na produkcji opon do samochodów osobowych. Jest także wiodącym dostawcą ogumienia do pojazdów ciężarowych, użytkowych i autobusów. W ostatnich latach koncern konsekwentnie rozwija się w kierunku inteligentnych technologii dla transportu. Opracowuje zaawansowane rozwiązania wspierające automatyzację i autonomizację jazdy. Opony przyszłości według Continental mają być w pełni zintegrowane z systemami samochodu – mają nie tylko sygnalizować ewentualne spadki ciśnienia czy usterki, ale także przesyłać do systemu istotne informacje, m.in. dotyczące stanu i rodzaju nawierzchni.