Moje konto Moje konto

Śpiesz się, oferta kończy się za:

3010.91
Wcześniej
4549.77
Credit Agricole Raty
Na stanie: Dużo > 20
Dostępny w 24h - 48h robocze
Rok Produkcji (DOT): Nie starsze niż 36 miesięcy
3062.79
Wcześniej
4549.77
Credit Agricole Raty
Na stanie: Dużo 20
Dostępny w 24h - 48h robocze
Rok Produkcji (DOT): 2022

Opona Continental HD5 HYBRID 315/70R22.5 154L

Producent Continental
Typ pojazdu Ciężarowe
Sezon Wielosezonowe
Szerokość 315
Profil 70
Średnica 22.5
Index nośności 154
Index prędkości L = 120 km/h
Oś pojazdu UNIWERSALNA (Uniwersalne)
Rok Produkcji (DOT) MIX (nie starsze niż 24 miesiące od daty produkcji) / 2022
Kod producenta (SAP)05224440000

Opona Continental HD5 HYBRID 315/70R22.5 154L

Co trzeci nowo wyprodukowany samochód wyjeżdża z salonu na poziomach Contnental. Continental na pierwszy montaż dostarcza opony takim koncernom jak: Volkswagen, BMW, Audi, Alfa Romeo, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mercedes, Porsche, Polestar, Tesla, Volvo, Rolls-Royce, Renault, Hyundai. 

Firma Continental powstał w Hanover w 1871 roku jako spółka akcyjna "Continental-Caoutchouc- und Gutta-Percha Compagnie". Produkcja w głównej fabryce w Hanover obejmowała miękkie wyroby gumowe, gumowane tkaniny i solidne opony do wózków i rowerów.

Producenci wchodzący w skład Grupy Bridgestone: Barum, Semperit, Uniroyal, Viking, General Tire, Matador.  

Dzisiaj Continental jest jednym z pięciu największych dostawców motoryzacyjnych na świecie. Jako dostawca układów hamulcowych, systemów i komponentów do układów napędowych i podwozi, oprzyrządowania, rozwiązań informacyjno-rozrywkowych, elektroniki pojazdowej, opon i elastomerów technicznych, Continental przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa jazdy i globalnej ochrony klimatu. Continental jest także kompetentnym partnerem w komunikacji sieciowej w samochodach.

Continental nie skupia się wyłącznie na produkcji opon do samochodów osobowych. Jest także wiodącym dostawcą ogumienia do pojazdów ciężarowych, użytkowych i autobusów. W ostatnich latach koncern konsekwentnie rozwija się w kierunku inteligentnych technologii dla transportu. Opracowuje zaawansowane rozwiązania wspierające automatyzację i autonomizację jazdy. Opony przyszłości według Continental mają być w pełni zintegrowane z systemami samochodu – mają nie tylko sygnalizować ewentualne spadki ciśnienia czy usterki, ale także przesyłać do systemu istotne informacje, m.in. dotyczące stanu i rodzaju nawierzchni.