Opona Dunlop 205/55R16 SP SPORT BLURESPONSE 91W [528524]


producent: Dunlop

Grupa koncernu GoodYear

NAJLEPSZY
WYBÓR

Śpiesz się, oferta kończy się za:

Na stanie:

Dostępny w 24h - 48h robocze

Rok Produkcji (DOT):

2023-2024

Nie starsze niż 24 miesiące

1493.16 zł za komplet 4 szt.

Producent Dunlop
Typ pojazdu Osobowe
Sezon Letnie
Szerokość 205
Profil 55
Średnica 16
Index nośności 91 = 615 kg
Index prędkości W = 270 km/h
Hamowanie na mokrym A
Opór toczenia B
Hałas zewnętrzny 68 dB
Kod EPREL 610041
Rok Produkcji (DOT) 2024/2023 - Nie starsze niż 24 miesiące
Kod producenta (SAP)528524
Kod EAN:3188649819263
Gwarancja: 5 lat
Gwarant: Pełna gwarancja producenta
Stan: Fabrycznie nowa
Dystrybucja: Oficjalny dystrybutor w Polsce
Standardy Unii Europejskiej Dunlop 205/55R16 91W 610041
B
A
A B C
68
Opona Dunlop 205/55R16 SP SPORT BLURESPONSE 91W

Konstrukcja zmniejszająca zużycie paliwa

Sport BluResponse charakteryzuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wytwarzanego ciepła, co pozwala obniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. eTo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.

Doskonałe właściwości na mokrej nawierzchni

Opona Sport BluResponse zawiera specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą bardzo dobrą przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Szerokie centralne rowki bieżnika szybko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

Niski poziom hałasu

Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.

Krótka droga hamowania

Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, dynamicznej jazdy, te dodatkowo usztywnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

Specjalny system osadzania obręczy

Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze..Zalety Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB)

Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Zalety Znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Asymetryczny wzór bieżnika

Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona zapewnia lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.Zalety Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.Zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych

Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest bardzo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark zapewniają szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie znakomite utrzymanie na zakrętach.Zalety Wysoka odporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

&index=1&list=PLZoFskKAAb6O7hiNA2Gvfa6k9ts3ie5vp
Testy opon (7)

Opona w testach ADAC 03-2017

Kompetentnie, niezależnie i obiektywnie - to słowa, którymi określamy się podczas testów produktów. Powszechny Niemiecki ADAC bada od dziesięciolecia produkty i usługi. Testy przeprowadzane są dokładnie w wielu wariantach drogowych aby uzyskać jak najlepszy efekt postrzegania produktu, dzięki czemu klienci kierujący się wynikami testów otrzymują produkty wysokiej jakości.

Stosunkowo niskie zużycie paliwa, bezpiecne hamowanie, niski poziom hałasu.

Opona w testach ADAC 2017

Kompetentnie, niezależnie i obiektywnie - to słowa, którymi określamy się podczas testów produktów. Powszechny Niemiecki ADAC bada od dziesięciolecia produkty i usługi. Testy przeprowadzane są dokładnie w wielu wariantach drogowych aby uzyskać jak najlepszy efekt postrzegania produktu, dzięki czemu klienci kierujący się wynikami testów otrzymują produkty wysokiej jakości.

Wyróżnenie w testach letnich ADAC.Opona bardzo dobrze wypadła na suchej nawierzchni może również się pochwalić niskim zużyciem paliwa oraz niską ścieralnością opony.

Opona w testach Auto Świat 04-2016

Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd.

Pierwszorzędne własności jezdne na każdej nawierzchni, dobra informacja zwrotna.

Opona w testach Auto Świat 04-2016

Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd.

Pierwszorzędne właściwości jezdne, dobra informacja zwrotna, wysokie rezerwy bezpieczeństwa przy aquaplaningu, dynamiczne prowadzenie i krótka droga hamowania, niskie opory toczenia.

Opona w testach Auto Świat 03-2015

Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd.

Sportowo-dynamiczne własności jezdne zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni, dobra reakcja na ruchy kierownicą, dobra informacja zwrotna, króka droga hamowania.

Opona w testach Auto Świat 04-2016

Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd.

Pierwszorzędne własności jezdne na obu typach nawierzchni, pewne własności jezdne i dobra informacja zwrotna, wysokie rezerwy bezpieczeństwa przy aquaplaningu, dynamiczne prowadzenie i krótkie drogi hamowania na suchym asfalcie, niskie opory toczenia.

Opona w testach Motor 02-2016

Motor to jeden z popularniejszych czasopism motoryzacyjnych, który ukazuje się na naszym rynku od roku 1952. Z uwagi na wieloletnią tradycję, jest to obecnie najstarszy polski tygodnik o takiej tematyce.

Bardzo dobra opona,zajęła trzecie miejsce w teście. Bardzo dobrze hamuje na każdej nawierzchni.

O producencie Dunlop

Dunlop jest jednym z wiodących, światowych producentów doskonałych opon wysokiej i najwyższej klasy, stosowanych wraz z prestiżowym osprzętem oryginalnym.
Wielu z najbardziej prestiżowych producentów samochodów stosuje opony marki Dunlop jako standardowe wyposażenie, w tym:  Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Skoda, Toyota i Volkswagen.
Dunlop dostarcza swoje opony jako części oryginalne motocykli takich wiodących producentów jak:
Aprilia, Benelli, BMW, Buell, Derbi, Ducati, Harley Davidson, Honda, HRD, Husaberg, Husqvarna, Kawasaki, KTM, MV Agusta, Peugeot, Piaggio, Suzuki, Vertemati, Yamaha. 

Firma Dunlop posiada doskonałą reputację wśród entuzjastów motoryzacji. Dzięki olbrzymiemu doświadczeniu firmy Dunlop w zakresie pojazdów i motocykli sportowych i wielu odniesionym sukcesom, firma może stosować innowacyjne technologie w oponach przeznaczonych do codziennej jazdy. Celem Dunlop jest zapewnienie maksymalnej przyjemności z jazdy oferując kierowcom samochodów i motocykli osiągi i wytrzymałość najnowszych technologii oponiarskich. Nowa technologia firmy Dunlop – Touch Technology – odzwierciedla podejście firmy do rozwoju nowych produktów: opony Dunlop umożliwiają kierowcom lepsze wyczucie nawierzchni, lepszą kontrolę nad pojazdem i dzięki temu większą przyjemność z jazdy. 

Dunlop wchodzi w skład koncernu GoodYear.

Koncern oferuje ponad 130 różnych opon dla ciężkich ciężarówek, autobusów i pojazdów komercyjnych. Również wielu producentów ciężarówek stosuje opony Dunlop jako standardowe wyposażenie, np. Volvo, Renault, Scania, DAF, MAN, Daimler Chrysler i Iveco. Dzięki sieci serwisowej TruckForce, systemowi assistance ServiceLine 24h i rozwiązaniem zarządzania przez Internet FleetOnline Solutions, firma Dunlop oferuje pełną ofertę usług komercyjnych dla swoich klientów. 

 

Warunki gwarancji

Gwarancja: 5 lat
Karta gwarancyjna:Dunlop - karta_gwarancyjna_goodyear_dunlop_fulda_sava_debica.pdf [2016-10-12 09:54, 540672kB]
Opinie (0)

Dodaj własną opinię

Produkty podobne do Opona Dunlop 205/55R16 SP SPORT BLURESPONSE 91W

  • Klasa premium
  • Gwarancja 5 lat

GoodYear
EFFICIENTGRIP PERFORMANCE 2 ikona sezonu

205/55R16 91 Y paliwo C | deszcz A | poziom hałasu B 69dB

  • Klasa premium
  • Gwarancja 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej

Continental
PREMIUM CONTACT 7 ikona sezonu

205/55R16 91 V paliwo | deszcz | poziom hałasu dB

  • Klasa średnia
  • Gwarancja do głębokości bieżnika 1,6mm

Hankook
VENTUS PRIME4 K135 ikona sezonu

205/55R16 94 V XL paliwo | deszcz | poziom hałasu dB

  • Klasa ekonomiczna

Giti
GitiSynergy H2 ikona sezonu

205/55R16 91 H paliwo C | deszcz A | poziom hałasu 71dB

  • Klasa premium
  • Gwarancja 4 lata

Bridgestone
TURANZA 6 ALLSEASON ikona sezonu

205/55R16 91 H paliwo B | deszcz A | poziom hałasu B 69dB

  • Klasa premium
  • Homologacja AO
  • Gwarancja 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej

Continental
ContiEcoContact 5 ikona sezonu

205/55R16 91 W paliwo C | deszcz B | poziom hałasu B 71dB

  • Klasa premium
  • Gwarancja 5 lat
testowe logo testowe logo

GoodYear
EFFICIENTGRIP PERFORMANCE ikona sezonu

205/55R16 91 V paliwo A | deszcz C | poziom hałasu B 71dB

  • Klasa premium
  • Gwarancja 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej

Continental
PremiumContact 7 ikona sezonu

205/55R16 91 V paliwo C | deszcz A | poziom hałasu B 71dB

Bądź na bieżąco, zapisz się na newsletter

Autopay logos

Opony i Alufelgi

OponyAlbert.pl

Ignacego Matuszewskiego 11
80-288 Gdańsk

Brak możliwości odbioru osobistego zamówień pod tym adresem.

Infolinia: +48 730 77 77 66
kontakt@oponyalbert.pl