Naprawa opon


Jeśli opona utraciła ciśnienie całkowicie lub częściowo, należy niezwłocznie zatrzymać samochód i założyć oponę zapasową. Następnie należy pojechać bezpośrednio do dealera opon, aby sprawdzić, czy uszkodzoną oponę można naprawić.

W przypadku całkowitej lub częściowej utraty ciśnienia w oponie należy niezwłocznie zatrzymać samochód i założyć oponę zapasową. W związku z tym Sava zaleca, aby regularnie kontrolować ciśnienie powietrza także w oponie zapasowej, aby można było jej użyć, gdy będzie potrzebna. Nigdy nie wolno kontynuować jazdy na oponie bez powietrza, ponieważ zniszczyłoby to jej konstrukcję. Po założeniu opony zapasowej należy odwiedzić zakład wulkanizacyjny w celu sprawdzenia, czy oponę można naprawić. Tylko specjalistyczny dealer opon może stwierdzić, czy oponę można naprawić, ponieważ musi ona zostać zdjęta z koła w celu przeprowadzenia pełnego badania wewnętrznego, aby się upewnić, że nie jest uszkodzona. Jazda na oponie bez powietrza nawet na krótkim odcinku prawie zawsze powoduje jej zniszczenie nie do naprawy.

Fachowcy mogą naprawić przy użyciu powszechnie akceptowanych metod większość przebić gwoździami lub przecięć o długości do 6 mm w bieżniku. Opon o przebiciach bieżnika większych niż 6 mm lub z przebitą ścianką boczną nie należy naprawiać. Ponadto nie jest zalecane naprawianie opon klasy Ultra High Performance (opony o klasie prędkości W, Y lub ZR). Należy pamiętać, że ostateczną decyzję o tym, czy daną oponę można naprawić, podejmuje przeszkolony wulkanizator.

Bądź na bieżąco, zapisz się na newsletter

Autopay logos

Opony i Alufelgi

OponyAlbert.pl

Ignacego Matuszewskiego 11
80-288 Gdańsk

Brak możliwości odbioru osobistego zamówień pod tym adresem.

Infolinia: +48 730 77 77 66
kontakt@oponyalbert.pl