Opona Toyo 235/50R17 PROXES SPORT 96Y XL FR [4012600]
Śpiesz się, oferta kończy się za: |
Producent | Toyo |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Letnie |
Szerokość | 235 |
Profil | 50 |
Średnica | 17 |
Index nośności | 96 = 710 kg |
Index prędkości | Y = 300 km/h |
Hamowanie na mokrym | A |
Opór toczenia | D (Wcześniejsze oznaczenie: D, E) |
Hałas zewnętrzny | 70 dB |
Kod EPREL | 603683 |
Kraj Produkcji | JAPONIA |
Ochrona rantu (FR) | Tak |
Opona wzmacniana (XL/RF) | Tak |
Rok Produkcji (DOT) |
2024/2023 - Nie starsze niż 24 miesiące 2022 |
Kod producenta (SAP) | 4012600 |
Kod EAN: | 4981910500902 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Toyo 235/50R17 PROXES SPORT 96Y XL FR
Proxes T1 Sport to następca kultowej opony Proxes T1R. Dzięki zupełnie nowej, asymetrycznej rzeźbie bieżnika zapewnia wyjątkową przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Zastosowanie nowej technologii dwóch rodzajów mieszanki po wewnętrznej i zewnętrznej stronie bieżnika poprawia zachowanie na zakrętach, hamowanie oraz stabilność podczas szybkiej jazdy. Za efektywne odprowadzanie wody odpowiadają trzy szerokie rowki oraz liczne nacięcia wewnętrznej strony bieżnika. Opony Proxes T1 Sport są fabrycznym wyposażeniem sportowych samochodów marki Audi z linii S i RS.
Technologia Podwójnej Mieszanki:
- wewnątrz - mieszanka specjalnie zaprojektowana w trosce o szybką i liniową reakcję układu sterowniczego.
- zewnątrz - mieszanka odpowiednio dobrana, by zwiększyć zdolność pokonywania zakrętów.
Każda z mieszanek odpowiada innym potrzebom wewnętrznej i zewnętrznej części opony zapewniając jej wyjątkowe osiągi podczas jazdy i hamowania.Mieszanka bieżnika wewnętrznego znacznie poprawia pierwotną reakcję układu sterowniczego.Mieszanka bieżnika zewnętrzego ma na celu zwiększenie osiagów na zakrętach pozwalając na znoszenie wyższych sił przy skręcaniu.
Testy opon (8)
Opona w testach ACE TEST 03-2020 | |
---|---|
Opinie o oponach zrodziły się z pasją do opon i potrzeby bezstronnego źródła informacji na rynku brytyjskim. Acetest jest numerem jeden niezależnych testów opon na świecie. Prowadzony przez zróżnicowaną grupę entuzjastów samochodów i opony. Uzyskał dobry wynik w przeprowadzonym teście. |
Opona w testach Auto Motor i Sport 03-2020 | |
---|---|
Zgodnie z mottem "dla tych, którzy benzynę mają we krwi", magazyn pokazuje świat motoryzacji w całej jego okazałości. Oprócz testów, znajdziemy w auto motor i sport aktualne komentarze i analizy dotyczące produkcji, sprzedaży i serwisowania aut, materiały o nowych tendencjach w technice i stylistyce samochodowej, relacje z wielkich wystaw a także kompetentne relacje z rajdów i wyścigów. Opona jeszcze warta polecenia (wg Auto Motor i Sport). Chociaż sprawia wrażenie sportowej, możliwości tej opony są przeciętne. Stabilna w prowadzeniu na mokrym, chociaż niezbyt przyczepna. Precyzyjne prowadzenie i szybkie reakcje w czasie jazdy w zakrętach na suchej nawierzchni. |
Opona w testach Auto Motor i Sport 07-2012 | |
---|---|
Zgodnie z mottem "dla tych, którzy benzynę mają we krwi", magazyn pokazuje świat motoryzacji w całej jego okazałości. Oprócz testów, znajdziemy w auto motor i sport aktualne komentarze i analizy dotyczące produkcji, sprzedaży i serwisowania aut, materiały o nowych tendencjach w technice i stylistyce samochodowej, relacje z wielkich wystaw a także kompetentne relacje z rajdów i wyścigów. Dobry wynik w teście |
Opona w testach Auto Świat 03-2019 | |
---|---|
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Dobre właściwości w dziedzinie aquaplaningu, dynamiczne prowadzenie na mokrym, komfort. |
Opona w testach Auto Świat 04-2020 | |
---|---|
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Dobra odporność na aquaplaning, krótkie drogi hamowania zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. |
Opona w testach AutoBild Allrad.png 04-2019 | |
---|---|
AutoBild, to jeden z najpopularniejszych niemieckich magazynów motoryzacyjnych. Poza ogólnymi artykułami - na poważnie zajmuje się różnorodnymi testami - w tym testami opon. To odpowiednik rodzimego AutoŚwiat'a, dzięki testom przeprowadzanym na niemieckich torach wyścigowych, potencjalny użytkownik ma pełną świadomośc oferowanego towaru popartego profesjonalnymi testami. Dobry wynik w teście |
Opona w testach AutoBild Sportscars 04-2013 | |
---|---|
AutoBild, to jeden z najpopularniejszych niemieckich magazynów motoryzacyjnych. Poza ogólnymi artykułami - na poważnie zajmuje się różnorodnymi testami - w tym testami opon. To odpowiednik rodzimego AutoŚwiat'a, dzięki testom przeprowadzanym na niemieckich torach wyścigowych, potencjalny użytkownik ma pełną świadomośc oferowanego towaru popartego profesjonalnymi testami. Produkt wysoce rekomendowany w teście |
Opona w testach AutoZeitung 06-2014 | |
---|---|
Czasopisma motoryzacyjne wydawnictwa Motor-Presse Stuttgart ukazujące się na całym świecie to przede wszystkim fachowość i wysoki poziom dziennikarstwa. W ramach grupy wydawniczej, w 24 krajach Europy, Ameryki Południowej i Azji ukazuje się ponad 60 ściśle ze sobą współpracujących tytułów. Wysoce rekomendowany produkt |
O producencie Toyo
Japońskie przedsiębiorstwo założone w 1945 roku przez Rikimatsu Tomihisaego. W 1966 roku Toyo Tires stało się pierwszym japońskim producentem opon z własną filią w Stanach Zjednoczonych. Pierwsze opony marki Toyo wyprodukowano w USA w latach 80, kiedy to firma zaczęła produkcję opon na terenie Mount Vernon w stanie Illinois. Dzięki temu klienci uzyskali szybszy dostęp do produktów i został zmniejszony koszt i czas transportu. Dziś amerykańska siedziba firmy w Cypress w stanie Kalifornia nie jest już małym biurem, dystrybucja jest obsługiwana przez magazyny o powierzchni niemal stu tysięcy metrów kwadratowych w Południowej Kalifornii i magazyny w Georgii, Illinois, Pensylwanii oraz Teksasie.
W Stanach Zjednoczonych Toyo było wielokrotnie nagradzane pierwszym miejscem w corocznym badaniu rynku opon przeprowadzanego przez The Tire Review wśród dealerów z Ameryki Północnej jak i również zdobyły pierwsze miejsce w kategorii marka aż siedmiokrotnie od 2000 roku! Żadnej innej marce wcześniej się to nie udało.
Aby sprostać wymaganiom konsumentów, Toyo Tires zostało liderem w dziedzinie wypełniaczy i nowych rozwiązań. Od późnych lat 90. firma była autorem kilku kluczowych zmian w branży. Gdy rynek tuningowanych samochodów kompaktowych eksplodował, Toyo odpowiedziało bardzo wydajnymi oponami o szerokiej feldze i niskim profilu. Szybko modne w samochodach osobowych stały się opony, których wielkość sięgała 18 cali, coś o czym nikt nie słyszał jeszcze rok wcześniej Od lat 90. wielkość felgi nadal rosła. Toyo znów nadało tempo wprowadzając na rynek w 2008 pierwsze na świecie 25- i 26-calowe opony do samochodów osobowych. Niespełna niż rok później wyszły na rynek nasze 30-calowe opony.
W skład Toyo Tires Europe GmbH wchodzą trzy mniejsze firmy sprzedażowe i dystrybutorzy na wszystkich większych rynkach europejskich. Opony pokrywają cały wachlarz rynkowych wymagań: od super wydajnej inspirowanych wyścigami linii Proxes, przez linię Open Country dla samochodów 4x4 i SUV-ów, Enviromental Proxes Ne aż do szerokiej gamy opon do ciężarówek.
Toyo kładzie największy nacisk na innowacje, jakość oraz wydajność.
Opinie (0)
Produkty podobne do Opona Toyo 235/50R17 PROXES SPORT 96Y XL FR
- Klasa ekonomiczna
Nexen
N'FERA Primus
235/50R17 96 Y C | B | B 71dB
- Klasa średnia
Kumho
KU39
235/50R17 96 Y D | C | B 70dB
- Klasa premium
- Gwarancja 3 lata
Vredestein
Ultrac
235/50R17 96 Y B | A | B 69dB
- Klasa średnia
Falken
ZIEX ZE310EC
235/50R17 96 W D | A | B 70dB
- Klasa ekonomiczna
Nexen
N'FERA Primus
235/50R17 100 W B | A | B 70dB
- Klasa ekonomiczna
- Gwarancja 5 lat
Barum
BRAVURIS 5HM
235/50R17 96 Y C | B | B 72dB
- Klasa ekonomiczna
Nexen
N'FERA Primus
235/50R17 100 W XL B | A | B 70dB
- Klasa średnia
- Gwarancja 10 lat
Kleber
DYNAXER HP4
235/50R17 96 W C | A | A 68dB